Edycja 2020

To już VI edycja naszego kursu!

W styczniu 2020 roku po raz kolejny rozpoczynamy kurs w zakresie fizjoterapii koni.

Kurs trwa łącznie 10 miesięcy i skierowany jest do osób chcących pracować w ramach zawodu fizjoterapeuta koni. Aby wziąć udział w kursie należy przejść procedurę rekrutacyjną (szczegóły zakładka rekrutacja).

Szczegóły kursu znajdziecie Państwo w poszczególnych zakładkach.

Edycja 2020 odbywać się będzie w następujących terminach:

1. Styczeń 25-28
  2. Luty 22-25
  3. Marzec 21-24
  4. Kwiecień 18-21
  5. Maj 23-26
  6. Czerwiec 20-23
  7. Lipiec 25-28
  8. Sierpień 22-25
  9. Wrzesień 26-29
  10. Październik 24-27

Zajęcia trwają od godziny 8.00 do godziny 20.00 każdego dnia. Do dyspozycji Słuchaczy w ramach godzin trwania kursu mamy także nieograniczone konsultacje online, telefoniczne oraz mailowe. Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywają się we Wrocławiu w hotelu Agro, ul. Zwycięska 4 – obok Toru Wyścigowego Partynice. Część zajęć praktycznych odbywa się poza Wrocławiem, m.in w  Stajni Jarosława Skrzyczyńskiego w Krzepielowe, w Stajni Bartłomieja Kwiatka w Książu, u Jerzego Pokoja w Ścięgnach koło Karpacza oraz w kilku stajniach w bliskich okolicach Wrocławia.

Nasz kurs to jedyny taki kurs w Polsce, gdzie swoją wiedzę przekazują najlepsi wykładowcy ze swoich dziedzin a praktyki odbywamy u mistrzowskich koni! Fizjoterapia koni to temat znacznie bardziej obszerny od fizjoterapii ludzi. Wpływ na samopoczucie konia ma wiele czynników „bezpośrednio” nie związanych z fizjoterapią ale bez których całkowite wyleczenie pacjenta nie jest w ogóle możliwe.

Nasze motto: „Szukamy bezpośredniej przyczyny problemu a niwelowanie bólu „załatwiamy” przy okazji”. Nie sztuką jest usunięcie objawów, prawdziwą sztuką jest odnalezienie i zlikwidowanie źródła bólu tak, aby problem już nigdy nie powrócił.

Jako jedyna placówka w Polsce wykorzystujemy do rehabilitacji metody „alternatywne”, które w połączeniu z powszechnie znanymi i cenionymi metodami klasycznymi dają niesamowite efekty pracy! Dzięki holistycznemu podejściu jesteśmy w stanie uzdrowić każdego pacjenta!

Jeśli jesteś gotowy na przełomowe zmiany w Twoim życiu – ten kurs jest dla Ciebie!

Przez pięć edycji byliśmy świadkami wielkich metamorfoz, koni również 😉

Podejmiesz z nami  wyzwanie?

Po skończonym kursie i pozytywnie zdanym egzaminie Słuchacze uzyskują zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z MEN.